Gör företagandet enklare
Buskoll håller reda på företagandet åt dig så att du kan fokusera på dina kunder och din verksamhet
KOM IGÅNG MED BUSKOLL – Gratis till och med juni 2023
Mycket att tänka på
När man är ensam i företaget är det mycket som man själv måste hålla reda på. Man är inte bara expert inom sitt område utan även ekonomiansvarig, inköpare, IT-chef, säljare och administratör. Moms ska betalas, fakturor skickas, varor beställas, kunder ringas, offerter göras, hyran betalas, datorn säkerhetskopieras och så vidare. En hel del är dessutom återkommande uppgifter som ska göras igen nästa vecka eller månad.
Samma sak är det om man är några fler i företaget, och även om man då inte behöver göra allt själv så är det istället fler uppgifter skall göras och vinsten med att effektivisera arbetet blir ännu större. Tidrapporter ska attesteras, löner beräknas, nyanställningar göras, ansökningar besvaras, intervjuer bokas, referenser kontrolleras, social medier uppdateras, IT-utrustning köpas och mycket mycket mer.
Glöm det – utan att det glöms!
Buskoll kan hålla reda på alla arbetsuppgifter åt en, så att man själv kan tänka på annat. Visserligen måste arbetet fortfarande göras, men bara genom att slippa hålla reda på det så får man både tid och kapacitet över. Dessutom så minskar risken att man missar något och därmed har kvalitetssäkringen kommit på köpet.
Sedan spelar det ingen roll vad det är för uppgift, Buskoll hanterar det mesta. Skulle man inte hinna göra uppgiften i tid så flyttas den automatiskt fram till nästa dag ända tills den är klar. Man kan också få ett e-postmeddelande om försenade uppgifter, och en notis till telefonen. Det gör att man slipper oroa sig över att missa något viktigt och kan istället känna sig trygg att företaget sköts på ett bra sätt.
Planera & prioritera
Med Buskoll blir det också lättare att planera arbetet och prioritera mellan uppgifterna. I kalendervyerna ser du enkelt vad som ska göras på respektive dag året runt, och skulle någon uppgift behöva flyttas till en annan dag gör man det med ett klick. Är man inte ensam i företaget finns även möjlighet att se varandras uppgifter och skicka uppgifter till någon annan när man själv skall vara ledig.
Kvalitetssäkra tillväxten
Om företaget växer så blir uppgifterna fler och risken att något faller mellan stolarna, eller missas, ökar. Med Buskoll kan den risken minskas avsevärt. Lägg bara till de nyanställda i företaget och använd sedan funktionerna för arbetsledning så förenklas, effektiviseras och kvalitetssäkras verksamheten i hela företaget.
Bli effektiv med buskoll – gör så här
Med Buskoll blir det administrativa arbetet både enklare och säkrare. Risken att missa något viktigt är väldigt liten när det finns i Buskoll. Men du måste göra din del och följa metodiken nedan, sedan håller Buskoll reda på det.
LÄGG IN ALLA ÅTERKOMMANDE ARBETSUPPGIFTER.
LÄGG IN LÖPANDE ARBETSUPPGIFTER.
PLANERA & OMPLANERA.
Var konsekvent!
Följ metodiken så kommer Buskoll att bli din bästa vän!