Det finns en del “att göra-verktyg” på marknaden, men Buskoll är så mycket mer än en “att göra-lista”. Ja Buskoll är ju faktiskt ett helt ledningssystem om man vill.
Man får hjälp med att hålla reda på sina arbetsuppgifter, man kan skicka uppgifter till varandra, man kan arbetsleda, man kan få automatiska kvittenser på andras uppgifter och en hel del andra bra funktioner. Som till exempel den automatiska helgdagshanteringen 👍
Vad är det kanske du undrar? Jo, när man skapar återkommande uppgifter i Buskoll så kan man redan då bestämma vad som skall hända med en uppgift om den skulle falla in på en helgdag (egentligen en icke arbetsdag).
Till exempel om den skulle hamna på Valborg, eller skärtorsdag eller någon annan högtidsdag (eller lördag/söndag). Det gör man genom att välja om den uppgiften ska flyttas till närmaste arbetsdag före, närmaste arbetsdag efter,, tas bort eller ligga kvar på den helgdagen.
Det är ju perfekt för sådant som verkligen måste göras före en specifik dag, till exempel fakturering som kanske alltid ska se den sista varje månad. Men du vill kanske inte sitta och fakturera dina kunder på en söndag 🙂
Riktigt smart faktiskt, om vi får säga det själva… 😉